11 آبان 1404
En | 
زمان انتشار: 26 دی 1397
آخرین به‌روزرسانی: چهارشنبه, 26 دی,1397
بازدید: 1212
اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیش‌تر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل‌ است.
اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیش‌تر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل‌ است.

براساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ١٣٩٦، اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیش‌تر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل‌ و 7.6 درصد پوشاك خارجی بوده است. برای 58 درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاك داخلی و خارجی وجود ندارد.

  •  تماشای ویترین ها فروشگاه‌های پوشاك با 81.5 درصد بیشترین روشی بوده است كه افراد 15 ساله و بیش‌تر اظهار نموده‌اند كه پوشاك خود را با توجه به آن انتخاب كرده اند. 1.3 درصد بر اساس تبلیغات محیطی، 7 درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیكان، 6.2 درصد مطابق مد در جامعه، 0.2 درصد بر اساس مشاهده برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران، 0.7 درصد با توجه به شبكه های اجتماعی، 0.1 درصد بر اساس برنامه‌های ماهواره‌ای و 3.3 درصد به سایر روش‌ها پوشاك خود را انتخاب كرده‌اند.
  • اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیش‌تر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل‌ و 7.6 درصد پوشاك خارجی بوده است. برای 58 درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاك داخلی و خارجی وجود ندارد.
تصاویر
  • اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیش‌تر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل‌ است.